המנהל הרפואי בבי”ח לניאדו, פרופ’ צבי שמעוני – מונה לסגן דיקן להוראה

סגנית מנהל מחלקת ילדים בבי”ח לניאדו, ד”ר נחמה שרון – מונתה לראש החוג לרפואת ילדים

הסכם הסינוף בין הפקולטה לרפואה ע”ש אדלסון לבי”ח לניאדו, המהווה שדה קליני של הפקולטה, נושא פירות. פרופ’ שי אשכנזי, דיקן הפקולטה לרפואה החליט למנות את המנהל הרפואי בבי”ח לניאדו, פרופ’ צבי שמעוני לתפקיד סגן דיקן להוראה ואת סגנית המנהל במחלקת ילדים בבי”ח לניאדו, ד”ר נחמה שרון לתפקיד ראש החוג לרפואת ילדים בפקולטה. המינויים הללו מאפשרים לצוות בי”ח לניאדו להעמיק את איכות ההוראה הקלינית, להרחיב את שעות ההוראה, ולקיים קשרי מחקר ענפים בתחומים קליניים מגוונים, עם חוקרים בפקולטה ומחוצה לה. נכון להיום מבצעים עשרות סטודנטים את שלבי ההתנסות הקלינית במרבית מחלקות בי”ח לניאדו, שיתוף הפעולה צפוי להמשיך ולהתהדק בתחומי מחקר והוראה נוספים.

פרופ’ שי אשכנזי, דיקן ביה”ס לרפואה באוניברסיטת אריאל ציין כי הוא מברך את פרופ’ שמעוני וד”ר שרון על המינויים האקדמיים ומצפה לשיתוף פעולה פורה בין המוסדות להכשרת רופאי העתיד של ישראל עם דגש על מקצועיות ואנושיות.
מר נדב חן, מנכ”ל בי”ח לניאדו בירך את פרופ’ שמעוני וד”ר שרון על המינוי ואמר “שיתוף הפעולה בין הפקולטה לרפואה ע”ש אדלסון באוני’ אריאל לבין בי”ח לניאדו הינו שיתוף פעולה אסטרטגי שמטרת העל שלו הינה הכשרת דור העתיד של הרופאים והרופאות במדינת ישראל. במיוחד בתקופה זו כולם מבינים את הצורך לקלוט כח אדם איכותי ומיומן בתחום הרפואה, רק לאחרונה התקבלה החלטת ממשלה בנושא. אנו נעשה ככל שביכולתנו כדי להכשיר רופאים ורופאות בעלי ידע ונסיון קליניים מעולים”

מצ”ב תמונות
קרדיט: דוברות לניאדו

פייסבוק
טוויטר
לינקאין
אימייל
וואטסאפ

כתבות נוספות שתרצה לקרוא?

בוקר ממלכתי וחשוב במחוזותינו

אנחנו לא מאמינים שהגענו ליום העצוב הזה

היינו חייבים לשתף

סל הקניות שלך ריק כרגע.

חזור לחנות

הצטרפו לניוזלטר שלנו

אנחנו מספרים שם רק דברים משמחים מבין כותלי בית החולים. אז שווה.