ד”ר מרק בארגבל – מומחה בעל מוניטין בינלאומי,  מונה לעמוד בראש היחידה לרצפת האגן בלניאדו. ד”ר בארגבל סיים לאחרונה את תפקידו כראש  היחידה לנוירו-גסטרואנטרולוגיה ורצפת אגן בבית החולים שיבא תל השומר ועמד בעבר בראש מכון הגסטרואנטרולוגיה בבי”ח קפלן. היחידה בלניאדו תעבוד בשיתוף פעולה עם צוות  כירורגים, גניקולוגים ופיזיותרפיסטים

בית החולים לניאדו ממשיך להרחיב את השירותים הקליניים אותם הוא מציע לתושבי נתניה והשרון. לאחרונה הצטרף לצוות הרפואי בלניאדו ד”ר מרק בארגבל.

ד”ר בארגבל הינו מומחה בעל מוניטין בינלאומי בתחום גסטרואנטרולוגיה, רצפת האגן, כאבי אגן עמומים ובעיות בתחום שליטה על סוגרים. ד”ר בארגבל סיים לאחרונה את תפקידו כראש  היחידה לנוירו-גסטרואנטרולוגיה ורצפת אגן בבית החולים שיבא תל השומר ועמד בעבר בראש מכון הגסטרואנטרולוגיה בבי”ח קפלן.

את לימודי הרפואה וההתמחות ביצע ד”ר בארגבל באוני’ ננסי בצרפת. ד”ר בארגבל מטפל בבעיות גסטרו ורצפת אגן בגישה יחודית הרואה במעי את האיבר השני בחשיבותו לאחר עמוד השדרה בהקשר של הקשר בין הגוף למח.

“במעי קיימים מאה מליון תאים נורולוגיים” מסביר ד”ר בארגבל “העובדה הזו, מחייבת אותי כרופא, לבצע הסתכלות הוליסטית  על המטופל או המטופלת. אני רוצה לבדוק את ההיסטוריה רפואית ולא פחות חשוב מכך מהו הצפי לתהליכים גופניים שונים בעתיד כמו הריונות אצל נשים.. טיפול לבעיות נפוצות כמו טחורים או אי שליטה על סוגרים, שלא לוקח בחשבון, את כלל הפרמטרים הרלוונטיים, מייצר טיפול יעיל בטווח הקצר, שעלול להיות לא יעיל במקרה הטוב ואף גרוע מכך, בטווח הארוך”.

פייסבוק
טוויטר
לינקאין
אימייל
וואטסאפ

כתבות נוספות שתרצה לקרוא?

בוקר ממלכתי וחשוב במחוזותינו

אנחנו לא מאמינים שהגענו ליום העצוב הזה

היינו חייבים לשתף

סל הקניות שלך ריק כרגע.

חזור לחנות

הצטרפו לניוזלטר שלנו

אנחנו מספרים שם רק דברים משמחים מבין כותלי בית החולים. אז שווה.