ממונה הקורונה פרופ’ סלמאן זרקא סייר הבוקר בבי”ח לניאדו

“צוות בי”ח לניאדו ממשיך לעמוד בגבורה בטיפול בחולי הקורונה. פגשתי אנשי ונשות צוות מסורים, בעלי נסיון קליני וסיעודי רב שנותנים את הכל למען המטופלים. הפתרון למצוקת בתי החולים הוא הוספת תקני כח אדם. מכונות אקמו או מכונות הנשמה ללא צוות , לא יתנו את המענה הדרוש” אמר פרופ’ זרקא

ממונה הקורונה פרופ’ סלמאן זרקא סייר הבוקר בבי”ח לניאדו. פרופ’ זרקא התקבל ע”י הנהלת לניאדו בראשות המנכ”ל מר נדב חן. מנכ”ל לניאדו הציג בפני פרופ’ זרקא סקירה מקיפה על התמודדות בית החולים עם הקורונה החל מפריצת הגל הראשון ועד להתמודדות עם המגיפה וזן הדלתא בגל הרביעי הנוכחי. מנכ”ל לניאדו הציג בפני פרופ’ זרקא את הצורך הדחוף בהוספת תקני כח אדם למחלקות הפנימיות והטיפול הנמרץ, על מנת לעמוד בעומס הכבד המונח על כתפי הצותים. לאחר מכן סייר פרופ’ זרקא במחלקת קורונה ובמיון הנשימתי, פגש אנשי ונשות צוות ושמע מהצוותים על אופי העבודה, האתגרים היומיומיים וההתמודדות עם וריאנט חדש – וריאנט הדלתא של נגיף הקורונה.
במהלך הסיור אמר מר נדב חן, מנכ”ל בי”ח לניאדו
“אנחנו נאבקים בקורונה כבר מעל שנה וחצי, במהלך התקופה הזו ניהלנו, שבעת בתי החולים הציבוריים מאבק למען השוואת התקצוב שלנו לתקצוב של בתי החולים – אני מצפה שההסכם שנחתם לאחרונה אכן ימומש ככתבו וכלשונו. אני מבקש את עזרתך בהוספה מידית של תקני כח אדם רפואי וסיעודי לבית החולים. כח האדם הוא הפתרון האמיתי למצב הנוכחי. ללא כח אדם, לא נוכל להעניק טיפול, גם אם יהיו לנו כל המכונות.”

פרופ’ זרקא סיכם את הסיור ואמר “אתם עושים עבודה קלינית וסיעודית מסורה שמצילה חיים מדי יום, אין ספק שהפתרון לעומס הכבד המוטל כרגע על כתפי הצוות פה בלניאדו וצותים נוספים בכל הארץ הוא התחסנות של כלל האוכלוסיה לצד הוספת תקני כח אדם של רופאים ואחיות. כח האדם הוא זה שנמצא בחזית מסביב לשעון והוא זה שיוכל לתפעל מכונות אקמו או מכונות הנשמה. הנהלת המשרד פועלת למען המטרה הזו כבר זמן רב ואמשיך לפעול למען המטרה הזו גם בהמשך”

מצורפות תמונות
קרדיט: דוברות לניאדו

סל הקניות שלך ריק כרגע.

חזור לחנות

הצטרפו לניוזלטר שלנו

אנחנו מספרים שם רק דברים משמחים מבין כותלי בית החולים. אז שווה.