המחלקה החדשה ממוגנת כולה, מכילה 34 עמדות טיפול, מתפרסת על פני 1200 מ”ר , מצוידת במכשור המתקדם ביותר וכוללת חדרי בידוד למטופלים הזקוקים לכך.

חנוכת מחלקת הדיאליזה מצטרפת למהלך בינוי ופיתוח דרמטי המתחולל בתקופה אחרונה בבי”ח לניאדו, במסגרתו נחנכו : 12 חדרי לידה, פגייה, מיון מילדותי, חדר טראומה וכן נרכש מכשיר CT   חדש למלר”ד – כל זאת בתוך תקופה של שנה בלבד !

 מחלקת דיאליזה חדשה וממוגנת נחנכה בבי”ח לניאדו. המחלקה מתפרסת על פני 1200 מ”ר, ממוקמת בקומת המרתף, ממוגנת כולה ותוכל להמשיך לתת שירות רפואי גם במצבי מלחמה. המחלקה החדשה מחולקת לשלושה חללי טיפול, סה”כ 34 עמדות מצוידות במכשור המתקדם ביותר ומכילה גם חדרי בידוד, חדרי ישיבות וחדרי צוות. ההשקעה בהקמת המחלקה עומדת על מעל ל-20 מלש”ח, כספים שגויסו ע”י הועד המנהל של בית החולים, יחד עם מחלקת פיתוח משאבים וקשרי חוץ. התרומה שאפשרה את פתיחת המחלקה, הינה תרומתו של הרב ישראל נח גוטמן – יו”ר אגודת הידידים לניאדו-שוויץ. תרומתו לבינוי תשתיות המיגון של המחלקה , בדרישות בהתאם לדרישות רגולטוריות מחמירות, היתה ה”מכה בפטיש” שאפשרה את השקת המחלקה. צוות מחלקת דיאליזה ערוך להגדלה משמעותית של כמות המטופלים שיקבלו טיפול במחלקה – במבנה הישן של המחלקה הופעלו 27 עמדות, לעומת 34 עמדות הקיימות במחלקה החדשה. 

ד”ר משה ששר, מנהל מחלקת דיאליזה בבי”ח לניאדו מסר “החשיבות בכניסה למחלקה החדשה הינה במכשור החדש והמתקדם, בהגדלת כמות העמדות, בהפעלתם של חדרי בידוד ובמיגון המחלקה למצבי קיצון. מדובר בקפיצת מדרגה של השירותים אותם מציעה המחלקה, הן בכמות והן באיכות. אני מודה, בשם הצוות כולו, לתורמים הנכבדים ולכל העוסקים במלאכה”.

 

מר נדב חן, מנכ”ל בי”ח לניאדו ציין “אנו נמצאים במהלך אסטרטגי דרמטי של בינוי ופיתוח מחלקות ויחידות בבית החולים. המהלך כלל פתיחתם של 12 חדרי לידה, פגייה , מיון מילדותי, חדר טראומה ומכשיר CT למלר”ד – כל זאת בתוך שנה !  ואם נתבונן על תקופה של שלוש שנים – מדובר על פתיחתם של מחלקת אורטופדיה ומחלקת גינקו-אונקולוגיה. סכומי הכספים שגויסו לשם כך הינם אדירים – מעל ל-100 מלש”ח , אותם גייס הועד המנהל של בית החולים, יחד עם מחלקת פיתוח משאבים וקשרי חוץ. כל העשייה הזו, מתקיימת במקביל להתמודדות אינטנסיבית עם מגיפת הקורונה, התמודדות שדרשה מאיתנו משאבים רבים של כח אדם, ציוד ומכשור. אני מודה לצוות רחב מאד שעסק במלאכה והפנים של כולנו כבר קדימה – אל הפרוייקט הבא, בניית מחלקת טיפול נמרץ חדשה עבור כחצי מליון תושבי נתניה והשרון”. 

Facebook
Twitter
LinkedIn
סל הקניות שלך ריק כרגע.

חזור לחנות

הצטרפו לניוזלטר שלנו

אנחנו מספרים שם רק דברים משמחים מבין כותלי בית החולים. אז שווה.