דינר מיוחד נערך בלוס אנג’לס בשבוע שעבר, למען האגף הקרדיולוגי בבי”ח לניאדו. הנואם המרכזי באירוע היה עו”ד בן ברפמן. במהלך האירוע הוענק פרס מפעל חיים לקרדיולוג הבכיר- מנתח הלב הנודע ד”ר הלל לקס וכן הוענק אות החסד ע”ש  מייסד אגודת ידידי  לניאדו בלוס אנג’לס לד”ר אייבור גפט ולרעייתו ליבה.

לא בכל יום מופיעים על במה אחת עו”ד פלילי, מנתח לב  בעל שם בינלאומי, קרדיולוג בכיר ואשת  ציבור בעלת רקורד של עשייה ציבורית  בת עשרות שנים. בשבוע שעבר, באולם האירועים היוקרתי במוזיאון השואה בלוס אנג’לס ,התאספו כ-250 איש ואשה לדינר למען האגף הקרדיולוגי בבי”ח לניאדו – האגף המשרת כחצי מליון תושבי העיר נתניה ואיזור השרון במצבי חירום מסכני חיים ובטיפול במחלות כרוניות בתחום הקרדיולוגיה.  האגף מכיל כיום מחלקת טיפול נמרץ קרדיולוגי, יחידת טיפול בינים, מחלקה קרדיולוגית, חדר צינתורים, יחידת אקו ומערך מרפאות חוץ. באגף מועסקים עשרות אנשי ונשות צוות בעלי התמחות קרדיולוגית.

קהילת לוס אנג’לס היהודית התאספה בשבוע שעבר לדינר במהלכו נאם האורח המרכזי  –  עו”ד בן ברפמן, מעורכי הדין  הפליליים המפורסמים בארה”ב בנושא הקשר בין נתינה, שליחות ותקומה ממצבי אסון אישי באמצעות הצבת חזון בעל משמעות לציבור כולו – עו”ד ברפמן הציב את דמותו של מייסד בי”ח לניאדו כדמות מופת שחווה טרגדיה אישי נוראה, איבד את אשתו ואחד עשר ילדיו בשואה, אך בחר להקדיש את חייו בעשייה למען הציבור – בהקמת בי”ח לניאדו.

במהלך הערב הוענק פרס מפעל חיים לד”ר הלל לקס, הקרדיולוג הנודע שהיה מנתח הלב  הראשון בקליפורניה שהשתיל לב בגופו של ילד. ד”ר לקס סייר לאחרונה באגף הקרדיולוגי בבי”ח לניאדו והתרשם מהעשייה הקלינית הענפה, מהציוד המתקדם ומהחזון להמשך התפתחות האגף בשנים הבאות. ד”ר לקס הודה על הכבוד שהוענק לו ואמר במהלך האירוע “הכבוד שאני זוכה לקבל מהנהלת בי”ח לניאדו מחמיא לי באופן אישי. אבל, אני לא פה בשביל הכבוד. ברוך ה’ בגיל 80 אני כבר לא זקוק לכבוד כזה. אני פה בשביל לומר לכל אחד ואחת מכם – הצטרפו אלי בשמירה על הלב של בי”ח לניאדו, הצטרפו אלי למען הצלת חיים של מטופלים רבים בארץ ישראל, בעיר נתניה ואיזור השרון”

בנוסף, הוענק אות החסד לד”ר אייבור גפט ולרעייתו ליבה . הזוג גפט קיבל את אות החסד ע”ש  סטנלי דילר ז”ל  מייסד ומקים אגודת ידידי בי”ח לניאדו בלוס אנג’לס לפני עשרות שנים. הפעילות של אגודת הידידים בעיר אפשרה את התפתחותו וקידומו של בית החולים במגוון רחב מאד של תחומים. כיום, הזוג גפט ממשיך לעסוק בעשייה ציבורית והנהלת בי”ח לניאדו ראתה לנכון להעניק להם את האות על מעורבות קהילתית למען הכלל ועשיית חסד יומיומי  אינטנסיבית ופוריה במשך שנים רבות.

סיכם את האירוע מר מאיר מרק, סמנכ”ל פיתוח משאבים וקשרי חוץ בבי”ח לניאדו “הגעתי לכאן באופן אישי כדי להעניק כבוד לשני אנשים יקרים, שותפים שלנו בעשייה הקלינית למען כחצי מליון תושבי נתניה והשרון. אנחנו רואים בקהילת לוס אנג’לס שותפה אמיתית בעשייה היומיומית שלנו, אני מבקש להודות לכולכם על הגעתכם ותרומתכם הנדיבה “

את האירוע הפיק וניהל חיים שטרנטל –מנהל פיתוח המשאבים של לניאדו בחוף המערבי בארה”ב.

פייסבוק
טוויטר
לינקאין
אימייל
וואטסאפ

כתבות נוספות שתרצה לקרוא?

בוקר ממלכתי וחשוב במחוזותינו

אנחנו לא מאמינים שהגענו ליום העצוב הזה

היינו חייבים לשתף

סל הקניות שלך ריק כרגע.

חזור לחנות

הצטרפו לניוזלטר שלנו

אנחנו מספרים שם רק דברים משמחים מבין כותלי בית החולים. אז שווה.