בית ספר לאחיות ע”ש טסלר

 

בית הספר האקדמי לאחיות טסלר הממוקם במרכז הרפואי צאנז – על שם לניאדו בנתניה, ישראל נוסד בשנת 1978. כיום משמש כמרכז רפואי אזורי מרכזי המשרת אוכלוסייה של למעלה מ-500,000 תושבי נתניה והסביבה.

כ”ק האדמו”ר מצאנז, רבי יחיאל יהודה הלברשטאם זצ”ל, היה איש החזון והמייסד של בית החולים שקיים את הנדר שנשא כדי לעזור לאחרים במצוקה, לאחר שאיבד את אשתו ו -11 ילדיהם באימת השואה.

הוא הרגיש מאוד שבנות שגדלו על ערכים יהודיים עתיקים של חסד עם אחרים, מתאימות לחלוטין ללמוד ולעסוק בסיעוד כמקצוע, ברמה המקצועית הגבוהה ביותר. לשם כך הוא פנה למועצה החינוכית הגבוהה במדינת ישראל בבקשה להעניק רישיון לבית ספר לסיעוד במיוחד לנשים אורתודוכסיות צעירות שיספק סביבה מתאימה לנשים אלו. הפילוסופיה של בית הספר משלבת ערכים יהודיים עם הקוד האתי של סיעוד.

הקבלה לבית הספר לאחיות מבוססת על הכשרון האקדמי, ציוני בחינות פסיכומטריות וראיון אישי. נשים צעירות מכל רחבי ישראל, בוגרות מערכת החינוך חרדי, זכאיות להגיש מועמדות.

מהלך הלימוד הקפדני והניסיון המעשי במחלקות בתי החולים השונים נמשכים 4 שנים, בתום לימודיהם הסטודנטיות מקבלות תואר B.S.N באחיות ועליהם לעבור את בחינת הרישוי של ממשלת ישראל. כיום לומדים 89 סטודנטיות לתכנית BSN.
מסלול שני בבית הספר לאחיות פתוח לכל הנשים שרוצות להפוך את הסיעוד לקריירה שלהן וכבר יש להן תואר ראשון מוכר בתחום לימודים אחר. לתוכנית זו כרגע נרשמו 123 סטודנטיות.

94-96% מבוגרות בית הספר לאחיות שלנו עוברות את בחינת רישוי משרד הבריאות בישראל בניסיון הראשון. אחוז זה הוא הגבוה ביותר בקרב כל בתי הספר לאחיות בישראל.

בתמורה לקבלת מלגה חלקית, על הסטודנטיות להתחייב לעבוד בבית החולים לניאדו לאחר סיום הלימודים. זה לא רק מספק להם את “העבודה הראשונה מחוץ לבית הספר”, אלא מספק לבית החולים צוות סיעודי נחוץ בכדי לסייע בפתרון המחסור הסיעודי הקשה בישראל.

 

סל הקניות שלך ריק כרגע.

חזור לחנות

הצטרפו לניוזלטר שלנו

אנחנו מספרים שם רק דברים משמחים מבין כותלי בית החולים. אז שווה.