באירוע חגיגי ומרגש בבית החולים לניאדו, מונו מר ז’ק בר (יו”ר ובעלים תשלובת טמפו) לנשיא חבר הנאמנים ואיש העסקים ויזם הנדל”ן מר קובי שליסל ליו”ר חבר הנאמנים.

באירוע המיוחד השתתפה הנהלת בי”ח לניאדו בראשות המנכ”ל מר נדב חן,
המנהל הרפואי פרופ’ צבי שמעוני וסמנכ”ל פיתוח משאבים וקשרי חוץ מר מאיר מרק
מינויים מעניינים בפורום חבר הנאמנים “לניאדו-ישראל”. מר ז’ק בר – יו”ר ובעלים תשלובת טמפו – מונה לתפקיד נשיא חבר הנאמנים ואיש העסקים ויזם הנדל”ן מר קובי שליסל מונה כיו”ר חבר הנאמנים המכובד. באירוע מיוחד שהתקיים בבי”ח לניאדו העניקה הנהלת לניאדו – המנכ”ל מר נדב חן, המנהל הרפואי פרופ’ צבי שמעוני וסמנכ”ל פיתוח משאבים וקשרי חוץ מר מאיר מרק – כתבי מינוי רשמיים.

פורום חבר הנאמנים “לניאדו-ישראל” מונה כיום כ-45 חברים, גברים ונשים מתחומי העסקים, היי-טק, עשייה ציבורית, נדל”ן ומסחר. הפורום מתכנס מספר פעמים בשנה ומשתתף בהתווית מדיניות אסטרטגית, בינוי ופיתוח, לצד סיוע בגיוס משאבים בהיקפים משמעותיים.
לאור הצמיחה המואצת המתקיימת בשנים האחרונות בבי”ח לניאדו, הוחלט למנות נשיא ויו”ר לפורום המכובד, על מנת לאפשר מעורבות גבוהה של חברי הנהלת הפורום במהלכים אסטרטגיים שונים, המבוצעים בימים אלו בין כתלי בית החולים.
מר ז’ק בר, נשיא הפורום אמר באירוע “אנחנו פה בשליחות, לפעמים אתה לא בוחר את השליחות אלא היא בוחרת אותך. כך אני מרגיש לגבי הפעילות שלי בבי”ח לניאדו. אנחנו יוצאים מפה לעבודה. אני רואה ערך גדול בלהביא לפה אנשים רבים, מכל גווני החברה הישראלית, שיכירו מקרוב, בהיכרות בלתי אמצעית, את העשייה הקלינית, הסיעודית והפארא רפואית המתקיימת פה מדי יום ביומו. ברגע שנביא את האנשים – העסק ידבר בעד עצמו, אני בטוח בכך”.
איש העסקים ויזם הנדל”ן מר קובי שליסל אמר באירוע “הגעתי לפה, לפני כשנתיים וחצי, כשאני סובל מקורונה – אושפזתי במחלקה לטיפול נמרץ. הרגשתי שחיי מוטלים על הכף. פרופ’ שמעוני יכול לאשר את התחושה הזו. לא הבנתי למה הגעתי דווקא לפה. היום אני מבין. כמו שאמר ידידי ז’ק בר – לפעמים אתה לא בוחר את השליחות, היא בוחרת אותך. בעז”ה נעשה הכל , יחד עם חברינו, בתיאום עם הנהלת בית החולים, על מנת לאפשר שגשוג וצמיחה עבור כחצי מליון תושבי נתניה והשרון”.

פייסבוק
טוויטר
לינקאין
אימייל
וואטסאפ

כתבות נוספות שתרצה לקרוא?

בוקר ממלכתי וחשוב במחוזותינו

אנחנו לא מאמינים שהגענו ליום העצוב הזה

היינו חייבים לשתף

סל הקניות שלך ריק כרגע.

חזור לחנות

הצטרפו לניוזלטר שלנו

אנחנו מספרים שם רק דברים משמחים מבין כותלי בית החולים. אז שווה.