בר / בת מצווה

מזל טוב!

העצם את חוויית בת או בר המצווה שלך
בבית החולים לניאדו עם פרויקט טיפול ושיתוף ילדים

פרויקט הטיפול, האיכפתיות והשיתוף

כולנו פועלים להנחיל לילדינו ערכים חיוביים כולל חשיבות מידת החסד - ביצוע מעשים טובים לאחרים. אנו מתפללים שהם יצליחו בחיים וישמרו על חמלתם לסבלם של אחרים.
חגיגת בר / בת מצווה זה יותר מסתם מסיבה; זו חגיגת ערכים. השותפות עם בית החולים לניאדו למעמד מיוחד זה תעניק לילדכם אפשרות להחזיר לזולת בצורה משמעותית.

רעיונות לפרויקט מצווה:

בנות ונערים מכל רחבי העולם בחרו לעזור לילדים בלניאדו כפרויקט המצווה שלהם. זה עוזר כל כך הרבה עבור המטופלים שלנו כאשר יש להם משפחות בכל רחבי העולם שחושבים עליהם ותומכים בהם. עשו שינוי היום, ובחרו בבית החולים לניאדו כפרויקט המצווה שלכם!
אנו מעריכים מאוד את שגרירי בני המצווה שלנו! אם אתם מתכננים לנסוע לישראל לרגע המיוחד הזה, אל תהססו להגיע! נשמח לעזור לכם לחגוג את השמחה שלכם ולהצטרף למשפחת לניאדו.

תהפכו למשפיעים

אתם לא צריכים לנסוע לישראל כדי להעביר את ההשראה, אתם יכולים לעזור לאחרים מביתכם! באמצעות דף הגיוס שלנו תוכלו להקדיש ציוד רפואי ליחידה לטיפול נמרץ בילודים. תוכלו להוביל פרויקט מצווה או לחלוק חלק מהמתנות שלכם עם הילדים בלניאדו. אתם יכולים אפילו להמציא רעיונות לגיוס תרומות יצירתיים משלכם, כגון טורנירי ספורט ותחרות אפיית חלות. אל תשכחו להודיע לנו על מנת שנוכל להשתתף ולעזור בכל דרך אפשרית!

מהי המשמעות לילדים התורמים?

מהי המשמעות לילדים בלניאדו?

הזדמנויות לשותפות בר / בת מצווה

הפרויקט כולל

עלויות הפרויקט

החליטו על פרויקט מצווה, הקימו דף אישי משלכם- ושתפו עם המשפחה והחברים שלכם

כל דרך שתבחרו לחגוג ולהחזיר תעזור לחולל שינוי בחיי ילדינו!

צרו איתנו קשר עוד היום!

info@laniado.org.il

סל הקניות שלך ריק כרגע.

חזור לחנות

הצטרפו לניוזלטר שלנו

אנחנו מספרים שם רק דברים משמחים מבין כותלי בית החולים. אז שווה.